Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films.
Kampania realizowana będzie w głównych kanałach TV jako kampania spotowa i sponsoringowa, a także w prasie kobiecej oraz w internecie jako kampania display i wideo. Dodatkowo wspierana będzie komunikacją w salonach CCC w formie plakatów oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada wewnętrznie dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało studio Lemon Films. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Martyna Iwańska. W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Czytaj więcej na temat: Lasocki, CCC, kampania reklamowa, Lemon Films, MullenLowe MediaHub, obuwie, social media, Małgorzata Kożuchowska, kampania prasowa, kampania tv