M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plotek.pl dołączył się do kampanii Banku BNP Paribas

Maciej Florek | 6 marca 2020, 06:00

To element działań w ramach platformy #DOCENIAJnieoceniaj.

Plotek.pl w niestandardowy sposób włączył się w akcję #DOCENIAJnieoceniaj organizowaną przez Bank BNP Paribas. Wczoraj serwis wspólnie z bankiem zaprosił swoich użytkowników na Dzień Doceniania. Z tej okazji serwis publikował pozytywne newsy o gwiazdach, wszystkie pisane w duchu doceniania, a nie oceniania. W serwisie pojawiły się także artykuły o celebrytach nawiązujące do tematyki akcji, które są promowane w specjalnym obszarze na górze strony głównej Plotek.pl. Użytkownicy serwisu mogą dowiedzieć się z nich m.in. o tym, za co redakcja docenia swoje ulubione gwiazdy, którzy celebryci najbardziej inspirują fanów do afirmacji życia i które popularne osoby nie zważają na krytykę.
 
Z kampanią #DOCENIAJnieoceniaj będą mogli zapoznać się również internauci odwiedzający Gazeta.pl – tekst na jej temat pojawi się na stronie głównej portalu. Dodatkowo akcja jest promowana standardowymi formatami reklamowymi zarówno w tradycyjnej, jak i mobilnej wersji serwisu Plotek.pl.
Za pomysł akcji odpowiada agencja Publicis, jej realizacją zajął się Havas Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,