M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Twitter eksperymentuje z własną wersją Stories

( red. ) | 6 marca 2020, 06:00

Nowy format postów znikających po 24 godzinach ("fleets") testowany jest obecnie w Brazylii.

"Fleets" – oparte na formacie wymyślonym przez Snapchata i spopularyzowanym jako Stories na Facebooku i Instagramie – zadebiutowały w Brazylii 4 marca. Aby je zobaczyć, trzeba wejść na profil użytkownika. Twitter myśli o wprowadzeniu z czasem nowej funkcjonalności w innych krajach. Firma uważa, że ludzie są bardziej skłonni do  dzielenia się codziennymi przemyśleniami, gdy wiedzą, że wiadomości znikną po upływie 24 godzin.

W postach w nowym formacie nie ma opcji "polub", "odpowiedz" ani "podziel się", z czego firma może się jednak w przyszłości wycofać, jak uważa Joshua Lowcock, chief digital officer w Universal McCann (UM). Jego zdaniem uniemożliwienie odpowiedzi ma sens, gdyż po zniknięciu "fleeta" pozostałyby one bez kontekstu, jednak brak opcji polubień i podawania dalej zmniejsza organiczny zasięg postów. Lowcock mówi też, że Twitter musi liczyć się ze wzrostem niestosownych treści na platformie i koniecznością ich monitorowania. 

(AdAge.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,