M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Estée Lauder rozpoczyna kampanię dla Clinique iD

Maciej Florek | 6 marca 2020, 06:00

Realizują ją agencje należące do Dentsu Aegis Network.

Wystartowała kampania wizerunkowa dla jednego z brandów należących do Estée Lauder – Companies-Clinique. Kampania promuje linię kosmetyków do pielęgnacji skóry Clinique iD. Ambasadorką marki jest Emilia Clarke, brytyjska aktorka znana m.in. z serialu "Gra o tron" czy świątecznej komedii "Last Christmas".

Działania prowadzone są w mediach offline (formaty kinowe on-screen i off-screen) oraz w kanałach online (Google Ads, paid social, programmatic display, działania na YouTube, mailingi, formaty direct display na Filmweb). Specjalnym dodatkiem do kampanii kinowej jest fotobudka na terenie Galerii Mokotów w Warszawie. Podczas eventu Ladies Night uczestniczki będą mogły skorzystać ze ścianki marki Clinique oraz odebrać kod zniżkowy na linię produktów Clinique iD.

Za zakup mediów offline i koordynację projektu odpowiada spółka Dentsu X. Za obsługę, kreację i zakup mediów online odpowiada IProspect, a Isobar przygotowuje kreację i koncepcję strategii komunikacji kampanii.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,