M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wavemaker zajmie się obsługą mediową Axa w Polsce

Maciej Florek | 9 marca 2020, 06:00

To efekt przetargu, który dotyczył rynków europejskich.

Wavemaker zajmie się planowaniem i zakupem mediów offline firmy ubezpieczeniowej Axa w Polsce. To efekt europejskiego przetargu tego klienta, który wybrał w listopadzie ub.r. GroupM. Wówczas nie było jasne, która agencja z tego holdingu będzie obsługiwać Axa w Polsce. Informowaliśmy o tym w MMP24 z dnia 7 listopada ub.r.

Do tej pory globalnie Axa była klientem Havas Media. W Polsce natomiast obsługą zajmowała się siostrzana agencja Havas Media - Arena Media. Media digital planuje i kupuje obecnie Value Media.

Przypomnijmy, że w lutym austriacka grupa ubezpieczeniowa Uniqa za ok. 4,3 mld zł (1 mld euro) kupiła od francuskiej grupy ubezpieczeniowej Axa jej spółki w Polsce, Czechach i na Słowacji. 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,