Kraj

Magazyn "30 dni" zgromadził 25 tys. gdańszczan

Trójmiejski magazyn "30 dni" (wydawca: Millenium Media) wymyślił i zrealizował wyjątkową akcję. Na gdańskim Długim Targu zgromadził 25 tys. gdańszczan...

Trójmiejski magazyn “30 dni” (wydawca: Millenium Media) wymyślił i zrealizował wyjątkową akcję. Na gdańskim Długim Targu zgromadził 25 tys. gdańszczan i wykonał im specjalnym aparatem “rodzinne zdjęcie”. Każdy może na nim się rozpoznać. Zdjęcie ukazało się w formie plakatu w czerwcowym numerze “30 dni” (w nakładzie 7,6 tys. egzemplarzy) i powtórnie w numerze lipcowym (planowany nakład 15 tys.). Impreza była nagłaśniana w Gdańsku, m.in. na Zielonej Bramie wisiało ogromne zaproszenie, a plakaty – na stacjach trójmiejskiej SKM. Akcji patronowały lokalne media: “Dziennik Bałtycki”, Telewizja Gdańsk, Radio Plus Gdańsk oraz firma reklamy zewnętrznej Quest. (KP)