Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozpoczęła kampanię wizerunkową piwa marki Desperados, pozycjonowanego jako “imprezowe”. Nowa reklama zmienia jednak trochę dotychczasowe pozycjonowanie marki.
– Siłą marki Desperados jest to, że nieustanie podąża za konsumentami. Jako najbardziej imprezowe piwo towarzyszy dziś ludziom w różnym wieku, ale też w różnych okolicznościach. Bo samo słowo „impreza” ma teraz dużo szerszą definicję – mówi Anna Owczarska, brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec.
Spot reklamowy jest emitowany w telewizji i internecie. Kreację kampanii opracowała agencja Lvov. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski. Wyprodukowało go studio Papaya Films, postprodukcję zrealizowało studio Televisor, a udźwiękowienie – studio Rytmika. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Producent sprzedaje piwo Desperados w pięciu wariantach smakowych i twierdzi, że to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się marka w jego portfelu.