Kraj

GŻ modyfikuje pozycjonowanie Desperadosa

"We are the party" dziełem agencji Lvov.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtlLnYsn0xNY%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozpoczęła kampanię wizerunkową piwa marki Desperados, pozycjonowanego jako “imprezowe”. Nowa reklama zmienia jednak trochę dotychczasowe pozycjonowanie marki.

– Siłą marki Desperados jest to, że nieustanie podąża za konsumentami. Jako najbardziej imprezowe piwo towarzyszy dziś ludziom w różnym wieku, ale też w różnych okolicznościach. Bo samo słowo „impreza” ma teraz dużo szerszą definicję – mówi Anna Owczarska, brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec.

Spot reklamowy jest emitowany w telewizji i internecie. Kreację kampanii opracowała agencja Lvov. Spot wyreżyserował Antoni Nykowski. Wyprodukowało go studio Papaya Films, postprodukcję zrealizowało studio Televisor, a udźwiękowienie – studio Rytmika. Komunikację digital i w mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Producent sprzedaje piwo Desperados w pięciu wariantach smakowych i twierdzi, że to obecnie najdynamiczniej rozwijająca się marka w jego portfelu.