M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marka kosmetyków Art of Sport z pierwszym spotem telewizyjnym [wideo]

Paweł Piasecki | 10 marca 2020, 06:00

Ambasadorem marki działającej w modelu D2C (direct-to-consumer) był zmarły niedawno koszykarz Kobe Bryant.

Art of Sport to marka unisex produktów do pielęgnacji skóry, stworzona z myślą o sportowcach. Działała dotychczas w modelu D2C i promowała się głównie na imprezach sportowych. W marcu br. rozpoczęła sprzedaż w sieci sklepów Target w całych Stanach Zjednoczonych. W tym tygodniu startuje z pierwszą kampanią telewizyjną. Składają się na nią dwa 30-sekundowe spoty z udziałem sportowców, ambasadorów marki, koszykarza Jamesa Hardena i gracza futbolu amerykańskiego JuJu Smith-Schustera. 

Marka istnieje od 2018 r., a jej pierwszą twarzą był Kobe Bryant, jeden z najsłynniejszych koszykarzy w historii NBA, który zginął w katastrofie helikoptera w styczniu br. W gronie ambasadorów Art of Sport znaleźli się także baseballista Javier Báez, kierowca motocrossowy Ken Roczen, skateboardzista Ryan Sheckler i surfer Sage Erickson.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,