Przetargi

Springfield Polska po raz pierwszy zatrudni na stałe agencję do obsługi reklamowej

Springfield Polska, producent odzieży o rodowodzie hiszpańskim, po raz pierwszy zatrudnił agencję do stałej współpracy przy obsłudze reklamowej. Będzie to...

Springfield Polska, producent odzieży o rodowodzie hiszpańskim, po raz pierwszy zatrudnił agencję do stałej współpracy przy obsłudze reklamowej. Będzie to Sensors PR (agencja z grupy Euro RSCG), dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marka Springfield jest obecna na polskim rynku od 5 lat, od niespełna roku za jej marketing odpowiada Katarzyna Podlejska, country manager, która do Springfield przeszła z Jackpot & Cottonfield – pracowała tam jako dyrektor generalny. Springfield Polska w lipcu br. zorganizował przetarg reklamowy, do którego zaprosił m.in. agencje: Wizard, Essence, Testardo Red Cell, E.P. Creative Services, S4 i GPD. Katarzyna Podlejska nie zdradza planów promocyjnych firmy, prawdopodobnie na początku skoncentruje się na organizacji eventów. Być może pod koniec 2006 r. ruszy program lojalnościowy, który okazał się sukcesem na największych dla Springfielda rynkach zbytu – m.in. w Hiszpanii i Portugalii. W Hiszpanii, gdzie grupa Cortefiel, właściciel marki Springfield, jest drugą pod względem wielkości, po właścicielu Zary, grupą odzieżową, istnieje 271 salonów Springfield. W Polsce działa na razie tylko 5 sklepów. Katarzyna Podlejska zapowiada przynajmniej podwojenie tej liczby do końca 2006 r. (JN)