M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marzena Szkolak dyrektorem działu rozwoju marki Gazeta.pl

Joanna Niewiadomska | 10 marca 2020, 06:00

W związku ze zmianą struktury pionu Gazeta.pl Michał Rutkowski nie jest już dyrektorem marketingu.

W związku ze zmianą struktury pionu Gazeta.pl Michał Rutkowski nie jest już dyrektorem marketingu.

W ramach nowego działu rozwoju marki Gazeta.pl Marzena Szkolak pracuje z Rafałem Madajczakiem oraz zespołem marketingu B2C (kierowanym przez Magdę Karpińską). Zespół zajmujący się marketingiem B2B (kierowany w dalszym ciągu przez Karolinę Dziwulską) jest teraz częścią biura reklamy Gazeta.pl, a zatem podlega pod dyrektora handlowego Gazeta.pl - Bartosza Wysockiego.

Michał Rutkowski nie rozstaje się z Agorą. Ma się zająć realizacją projektów "na styku marketingu i biznesu". Marzena Szkolak z Gazetą.pl związana jest od 2008 r. Zaczynała jako redaktor, a ostatnio pełniła funkcję zastępcy dyrektora programowego Gazety.pl. 

 (współpraca: Maciej Florek)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,