M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michał Matysik digital performance managerem w MullenLowe MediaHub

Maciej Florek | 10 marca 2020, 06:00

W ostatnim czasie związany z GroupM, gdzie specjalizował się w działaniach performance dla klientów takich jak Castorama, Play czy Sony.

Do zespołu MullenLowe MediaHub dołączył od marca Michał Matysik, obejmując stanowisko digital performance managera w zespole klienckim agencji. Z rynkiem digital związany jest od ponad siedmiu lat. W tym okresie pracował po stronie sieci afiliacyjnej oraz zajmował się m.in. wykorzystaniem danych i technologii w realizacjach digitalowych. W ostatnim czasie związany z GroupM, gdzie specjalizował się w działaniach performance dla klientów takich jak Castorama, Play czy Sony.

Dołączenie Matysika do zespołu MullenLowe MediaHub ma być kolejnym krokiem w realizacji nowej strategii domu mediowego, rozpoczętej na początku roku wraz z dołączeniem do agencji Jakuba Bieńkowskiego na stanowisku group chief digital officera.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,