M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Artegence rusza z nową platformą dla marki Expander [wideo]

Maciej Florek | 10 marca 2020, 06:00

Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 30 kwietnia, a pozostałe filmy będą promowane kolejno do końca roku.

Wystartowała "bajkowa" kampania 360 marki Expander, będąca częścią nowej platformy komunikacyjnej "Kredyty to nasza bajka". Składają się na nią spoty w kinach i internecie, reklamy display, działania w social mediach oraz BTL.

W kampanii będą łącznie wykorzystane cztery 15-sekundowe spoty przedstawiające bohaterów marki oraz cztery 6-sekundowe będące kontynuacją historii, w której bohaterowie są już "na swoim". Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 30 kwietnia, a pozostałe filmy będą promowane kolejno do końca roku.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Artegence. Media zaplanował i kupił Spark Foundry.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,