M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kampania Otomoto w telewizji i online

Maciej Burlikowski | 11 marca 2020, 06:00

Przygotowały ją Hand Made i Media Concept.

Internetowy serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi będzie się reklamował w telewizji i internecie.

– Nasza kampania tym razem znacznie mniej mówi o produkcie, a bardziej o ludzkich historiach i eksperckim wsparciu dostarczanym przez Otomoto dla każdego poszukującego samochodu. Przesłanie jest proste: z nami unikniesz wielu niepożądanych niespodzianek, zrobisz to  z większą kontrolą, bo przecież tego właśnie oczekujesz. I choć nie będziesz mieć 100-proc. pewności, to na końcu być bardziej pewnym po prostu się nie da – mówi Sebastian Starczewski, szef marketingu Otomoto.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Hand Made, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny F25, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

Serwis ogłoszeniowy Otomoto jest prowadzony przez firmę Grupa OLX Sp. z o.o. należącą do południowoafrykańskiej grupy medialno-technologicznej Naspers.

Czytaj więcej na temat: , , , ,