Kraj

Sieci handlowe obniżają ceny

Lidl wsparł akcję kampanią przygotowaną przez GPD i Performance Media.

Sieci handlowe obniżają ceny
Jeszcze w lutym br. w związku z planowaną od kwietnia obniżką VAT na wiele kategorii produktów sieć Kaufland ogłosiła, że obniża ceny 3 tys. produktów już miesiąc wcześniej. Od 27 lutego klienci tej sieci mogą korzystać ze stałej obniżki cen m.in. na pieczywo i wyroby piekarniane, owoce czy produkty dla dzieci.

Od początku marca obniżki cen komunikują największe dyskonty – Biedronka i Lidl. Ta pierwsza obniżyła ceny 100 podstawowych produktów, Lidl – 300 artykułów. Obniżki objęły nawet produkty typu bio i dla dzieci. 

Lidl wsparł akcję kampanią promocyjną. Ruszyła realizowana w kanałach ATL i BTL kampania “Lidlowe ceny”. W pierwszej teaserowej fazie zostały przedstawione trzy postacie legendarno-historyczne: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Dopiero w kolejnych odsłonach spotów widzowie dowiadują się, co łączy tych bohaterów – “wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania”. Za  realizację kampanii odpowiada agencja kreatywna GPD oraz agencja marketingu internetowego Performance Media.