M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Publicis z nową kampanią Tymbarka [wideo]

Katarzyna Kacprzak | 11 marca 2020, 06:00

Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

Kampania marki Tymbark (Maspex), przygotowana przez Publicis, składa się ze spotu głównego i krótszego formatu skupiającego się na benefitach picia soku do śniadania. 

Wykorzystana w kampanii gra słowna, związana z logotypem i nazwą marki, oparta na przekazie „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu, który Tymbark po raz pierwszy zaprezentował w kampanii świątecznej. 

Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VoD. Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

Za kreację odpowiada Publicis, za działania w internecie Videomill. Planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , ,