Kraj

Publicis z nową kampanią Tymbarka [wideo]

Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FCteDyZZNEtk%22%7D
Kampania marki Tymbark (Maspex), przygotowana przez Publicis, składa się ze spotu głównego i krótszego formatu skupiającego się na benefitach picia soku do śniadania. 

Wykorzystana w kampanii gra słowna, związana z logotypem i nazwą marki, oparta na przekazie „TYM, którzy…” to kontynuacja konceptu, który Tymbark po raz pierwszy zaprezentował w kampanii świątecznej. 

Spoty będą emitowane w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, na platformach VoD. Kampanii towarzyszy także komunikacja outdoorowa i digitalowa, w mediach społecznościowych, a także w przestrzeniach sklepowych.

Za kreację odpowiada Publicis, za działania w internecie Videomill. Planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się Starcom.