Zagranica

Advertising Week Europe przesunięty na wrzesień

To kolejna z ważnych imprez w branży marketingowej i reklamowej, które zostały odwołane z powodu epidemii koronawirusa.

Organizatorzy imprezy, która miała się odbyć w Londynie w dniach 16-19 marca, ogłosili wczoraj, że “podjęli trudną decyzję” o jej przełożeniu na 14-17 września br. Na liście keynote speakers tegorocznego Advertising Week Europe znaleźli się m.in. wiceprezes Facebooka na region EMEA Nicola Mendelsohn, były CMO Unilevera Keith Weed, CEO grupy WPP Mark Read, CEO S4 Capital Martin Sorrell oraz wiceprezes YouTube na region EMEA Cecile Frot-Coutaz. Organizatorzy zakładają, że ci sami mówcy pojawią się w Londynie we wrześniu. W ubiegłym roku w Advertising Week Europe uczestniczyło około 35 tys. gości.

Wśród prestiżowych imprez dotychczas odwołanych z powodu epidemii koronawirusa są SXSW w Austin w Stanach Zjednoczonych (nie odbędzie się w marcu br. po raz pierwszy w 34-letniej historii), Creative Week (miał odbyć się w Nowym Jorku od 11 do 15 maja, będzie przeprowadzony online) oraz festiwal MIPTV w Cannes (zaplanowany pierwotnie od 30 marca do 2 kwietnia br.).