M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Polomarket sponsorem kolejnego programu telewizyjnego

Joanna Niewiadomska | 16 marca 2020, 06:00

Tym razem sieć lokuje produkty w reality show Polsatu "Nasz nowy dom".

Polska sieć supermarketów Polomarket kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji swojej marki i produktów. Po programach w TVP – "Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?" oraz "Zakupy pod kontrolą" – będzie lokować marki własne w nowym sezonie reality show Polsatu "Nasz nowy dom".

– To skuteczny sposób promocji naszej sieci oraz nowych, opracowywanych i wprowadzanych przez nas marek produktów – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu Polomarket.
 
Polomarket działa od 1997 r., a dziś prowadzi ponad 280 placówek na terenie całej Polski generujących roczne obroty na poziomie prawie 2,5 mld zł. W skład Grupy Polomarket wchodzi również spółka logistyczna. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,