Kraj

Marka Kubuś poleca dzieciom musy owocowe

Marka owocowej przekąski startuje z wielokanałową kampanią promocyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRietGuyFbds%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Marka Kubuś Mus 100% z portfolio Maspeksu startuje z wielokanałową kampanią, promującą owocowe przekąski stworzone głównie z myślą o dzieciach. Głównym komunikatem kampanii jest ich wygoda – musy można spożywać poza domem, podczas zabawy, a także podczas uroczystych wydarzeń – tak żeby nie poplamić eleganckiego ubrania. Biuro prasowe podkreśla, że Kubuś w ofercie ma musy 100% w czterech owocowych i owocowo-marchwiowych smakach, a także w trzech wersjach z jogurtem.
Spot emitowany jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, kinach i na YouTube. Za kreację spotu odpowiada Brainbox. Media na potrzeby kampanii kupuje Starcom.