Kraj

Martin & Jacob przygotowuje kolejną edycję badania Agribus

W październiku Agencja Badań Marketingowych (ABM) na zlecenie agencji reklamowej Martin & Jacob rozpocznie realizację badania Agribus 2005. Badanie, przeprowadzane...

W październiku Agencja Badań Marketingowych (ABM) na zlecenie agencji reklamowej Martin & Jacob rozpocznie realizację badania Agribus 2005. Badanie, przeprowadzane od 2001 r., realizuje się na grupie producentów rolnych o areale gospodarstwa przekraczającym 15 ha. Jak mówi Marcin Chrobot, prezes agencji Martin & Jacob, w nowej edycji Agribusa rozwijany będzie m.in. moduł kanałów dotarcia jako jeden z najistotniejszych czynników skutecznej kampanii. – Tegoroczny Agribus dostarczy także informacji w zakresie nastrojów panujących na wsi, potencjału nabywczego, stosunku do Unii Europejskiej oraz charakterystyki polskich gospodarstw – dodaje. Po raz pierwszy w Agribusie zostanie ujęta segmentacja psychograficzna i instytucjonalna badanej grupy. (JN)