M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Julia Lubańska i Nadiya Dziedzic w Grupie BBDO

Katarzyna Kacprzak | 12 marca 2020, 06:00

Wzmocnienia działów client service i strategii.

Do zespołu BBDO dołączyły dwie nowe osoby. Jako account manager Julia Lubańska wzmocni dział client service BBDO. Nadiya Dziedzic będzie pracować na stanowisku e-commerce strategic planner w Molecular BBDO.

Przez ostatnie półtora roku Julia Lubańska była koordynatorem ds. marketingu w firmie Kazar, gdzie prowadziła wszystkie projekty marketingowe i komunikacyjne dla marki. Była m.in. odpowiedzialna za dwie kampanie wizerunkowe i odświeżenie odsłony wizualnej marki. Wcześniej jako project manager w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR zajmowała się strategią i egzekucją projektu Effie Awards. Jako account manager w BBDO Julia będzie odpowiedzialna za projekty dla klientów sektora finansowego.

Nadiya Dziedzic, nowa e-commerce strategic planner w Molecular BBDO, z branżą reklamową jest związana od pięciu lat. Ma doświadczenie w kreatywnych projektach ATL oraz tworzeniu strategii digital. Pracowała jako copywriter w agencjach Publicis i Walk oraz associate strategy planner dla VMLY&R. W 2019 r. otrzymała wyróżnienie w konkursie YC Planners. W Molecular BBDO będzie odpowiedzialna za tworzenie strategiczne związane z e-commerce dla globalnych klientów BBDO głównie z branży FMCG.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,