Zagranica

KFC wycofuje kampanię z oblizywaniem palców

Marketer reaguje na skargi, które wpłynęły w związku emisją spotu podczas wybuchu pandemii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2lkdXx--4tM%26fbclid%3DIwAR1OzsuIL2YAty4vtUlcPef1Jwp80kj4P06AfjY9v6Q6_y_IZRQgLC1YZtI%22%7D
W związku z ogłoszeniem przez WHO pandemii liczne organizacje przypominają o konieczności dokładnego mycia i odkażania rąk. W trwającej w Wielkiej Brytanii kampanii sieci KFC bohaterowie oblizują palce, a w tle słyszymy muzykę Chopina. Do brytyjskiego Urzędu ds. Reklamy (ASA) wpłynęły 163 skargi, które wskazują na nieodpowiedzialną emisję kampanii sieci wykorzystującej pełen satysfakcji gest oblizywania paców. Kampania “Finger Lickin’ Good” wystartowała dwa tygodnie temu.
KFC w odpowiedzi na skargi wstrzymało kampanię.
Za kreację i realizację kampanii telewizyjnej i OOH odpowiada Mother London.

(The Drum)