Kraj

Polkomtel wspiera reklamowo markę Plush

Kampania dotyczy abonamentów: "Weź się przenieś do Plusha!".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIiRVc24VSpg%26feature%3Demb_logo%22%7D
Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), inwestuje we wsparcie reklamowe drugiej swojej marki – Plush. W ramach rozpoczętej właśnie kampanii reklamuje ofertę abonamentową (postpaid). Klientów chce przyciągnąć obietnicą trzech miesięcy abonamentu gratis oraz atrakcyjnymi cenami smartfonów Xiaomi Redmi 8 i LG K50S.

Kampania pt. “Trojaczki” prowadzona jest w telewizji, internecie, kinach, radiu. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Produkcją reklamy zajęło się studio TFP (producent: Ryszard Kłosowski), a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Vizeum.