Barbara Krysztofczyk dołączyła do ścisłego grona zarządczego sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Poprowadzi zespół mediowo-informacyjny jako szefowa PR kampanii kandydata na prezydenta RP.
Ściśle współpracuje z Jackiem Cichockim, Michałem Koboską, Olgą Adamkiewicz i Stanisławem Zakroczymskim, zajmując się strategią mediową i polityką informacyjną. W związku z nową funkcją odstąpiła od wszystkich swoich dotychczasowych zadań związanych z pracą w Synertime, pozostaje jednak właścicielką 50% udziałów agencji.
Barbara Krysztofczyk jest strategiem komunikacji i trenerem medialnym. Do niedawna pełniła funkcję prezes zarządu Synertime, agencji PR (na rynku od 13 lat), której jest współwłaścicielką. Jest jednym z autorów “Leksykonu public relations” oraz jurorem Złotych Spinaczy. Prowadzi zajęcia w ramach London School of Public Relations.