Kraj

CCC wspiera markę Gino Rossi

Marek Kmiecik kampanią "Piękne chwile. Piękne życie" dla marki Gino Rossi żegna się z firmą CCC po pięciu latach współpracy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FgQolJ5Ludqw%22%7D
CCC w ramach realizowanej strategii marketingowej „house of brands” umacnia kolejną markę własną (po kampanii “Lasocki. Moje odkrycie” z udziałem Małgorzaty Kożuchowskiej – MMP24 z 6 marca 2020) i rozpoczyna kampanię reklamową Gino Rossi. Kampania realizowana jest pod hasłem “Piękne chwile. Piękne życie” i jej celem jest prezentacja piękna relacji międzyludzkich.
Nowe pozycjonowanie marki Gino Rossi zostało wprowadzone przez CCC jesienią 2019 r. i będzie kontynuowane w rozpoczynającej się kampanii wiosennej. W kampanii pokazana jest najnowsza oferta butów i torebek z sezonu wiosna/lato 2020.
Wprowadzenie marki Gino Rossi do oferty CCC jesienią 2019 r. miało na celu uatrakcyjnienie oferty w segmencie premium, a także przyciągnięcie do salonów i sklepu online nowych grup klientów. Według badań przeprowadzonych przez Grupę IQS Gino Rossi to najsilniejsza marka w rankingu znajomości marek obuwniczych premium w Polsce ze znajomością wspomaganą na poziomie 61% (badania ilościowe IQS, listopad 2019, All: 18-49).
Kampania reklamowa marki Gino Rossi będzie realizowana do końca kwietnia w głównych kanałach TV, a także w prasie kobiecej oraz internecie jako kampania display i wideo. Wykorzystany zostanie spot główny 30-sek. oraz cztery spoty 15-sekundowe, stanowiące rozwinięcie spotu głównego. Działania dodatkowo wspierane będą komunikacją w salonach CCC w formie zdjęć z sesji oraz komunikacji digital signage na ekranach LED. Planowane są również intensywne działania w social mediach i współpraca z influencerami. W spotach promowany jest również nowy sklep online Ccc.eu i Eobuwie.pl.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada Agencja 2012 oraz dział marketingu CCC. Spoty i sesję zdjęciową wyprodukowało we Włoszech studio Lemon Films. Autorem sesji zdjęciowej jest Mateusz Stankiewicz, a reżyserem spotów Szymon Dudka. W kampanii za social media odpowiada agencja H2O Creative, a za zakup mediów dom mediowy MullenLowe Mediahub
              
Marek Kmiecik kampanią “Piękne chwile. Piękne życie” dla marki Gino Rossi żegna się z firmą CCC po pięciu latach współpracy.