Przetargi

Spark Foundry obsługuje mediowo Segafredo Selezione

Pierwsza kampania obejmuje TV i internet.

Spark Foundry (Publicis Groupe) wygrała przetarg na obsługę mediową linii kaw Segafredo Selezione. Oznacza to rozszerzenie działań prowadzonych na rzecz tego klienta przez Publicis Groupe od 2019 r., które dotychczas skoncentrowane były na performance marketingu i e-commerce.

Pierwsza kampania realizowana przez Spark Foundry dla Segafredo Selezione już wystartowała. Prowadzona jest pod hasłem “Select your pleasure” i dotyczy kaw Segafredo z linii Selezione. Kierowana jest do klientów indywidualnych w całej Polsce i obejmuje planowanie i zakup kampanii w TV oraz w internecie.

Agencja Performics, również część Publicis Groupe, obsługuje należący do Segafredo Zanetti serwis Zarabiajnakawie.pl w zakresie działań performance (afiliacja, SEM, Paid Social) oraz produkcji materiałów kreatywnych do digitalu (kreacje performance, grafika na serwisie).