M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WPP z globalnym budżetem kreatywnym banku HSBC

( red. ) | 19 marca 2020, 06:00

Publicis będzie nadal pracować nad wybranymi projektami i świadczyć usługi w obszarze digital.

Grupa WPP wygrała budżet kreatywny HSBC, brytyjskiego banku skoncentrowanego na rynkach azjatyckich, po zamkniętym przetargu z udziałem głównych holdingów reklamowych, który zaczął się w ub.r.

Do tej pory kreacją reklam dla HSBC zajmowały się wspólnie agencje Wunderman Thompson z grupy WPP oraz Saatchi & Saatchi z Publicis Groupe. Grey, inna agencja należąca do WPP, przejmie teraz zapewne część obowiązków kreatywnych. Dwie agencje z grupy Publicis, Publicis.Sapient i Digitas, mają nadal odpowiadać za działania reklamowe w obszarze digital. Oprócz tego Publicis będzie współpracować z HSBC przy wybranych projektach.

Obsługą mediową brytyjskiego banku, po przetargu wygranym w 2018 r., zajmuje się PHD.

(Campaign UK)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , ,