M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek

Katarzyna Kacprzak | 20 marca 2020, 06:00

Dotyczy ona kryzysu wywołanego pandemią.

Agencja DDB Warszawa dzieli się strategią, która może być przydatna dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią. Dokument oprócz próby uchwycenia aktualnych potrzeb konsumentów i marek, proponuje prostą mapę, która może pomóc odnaleźć się w nowej, zmiennej sytuacji. Raport wykorzystuje również wiedzę i doświadczenia z rynku chińskiego, który wyprzedza nas pod względem rozwoju sytuacji.

- Doświadczenia z pandemii w Azji pokazują, że firmy, które dały coś od siebie społeczeństwu w trakcie kryzysu - zdecydowały się zaangażować i zadbać o wspólne dobro - zostaną docenione. Od naszej reakcji dziś może zależeć lepsze wejście w realia postpandemiczne prowadzonych przez nas marek - twierdzi autor raportu Marcin Trzepla, senior strategic planner, DDB Warszawa.

 - Jednym z wniosków, które proponujemy w publikowanym raporcie, jest prosta konstatacja, że pandemia przeminie, ale zmiany być może zostaną na dłużej. Marki, które teraz wykażą się większym zrozumieniem zmieniających się potrzeb, lepiej odnajdą się w nowej rzeczywistości – dodaje Jakub Eichelberger, deputy managing director, DDB Warszawa.

Dokument dostępny jest tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,