M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Łaciate z kampanią urodzinową

Katarzyna Woźniak | 23 marca 2020, 06:00

Mlekpol podkreśla, że jest producentem najbardziej rozpoznawalnej marki mleka w Polsce.

W sobotę 21 marca wystartowała kampania mleka marki Łaciate z portfolio firmy Mlekpol w Grajewie. Kampanią marka świętuje swoje 25-lecie. Podkreśla w niej, że jest najbardziej rozpoznawalną marką mleka w Polsce.
Marka Łaciate pojawiła się na rynku w 1995 roku, kiedy Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie jako pierwsza na rynku wprowadziła do sprzedaży mleko UHT.
Kampania nawiązuje do historii, którą konsumenci mieli okazję poznać w ubiegłym roku - o przyjaźni krowy z bocianem.
Marka zapowiedziała również szereg atrakcji dla konsumentów, szerokie działania w mediach - telewizji, prasie, nośnikach zewnętrznych i w internecie. Pod koniec roku ma się odbyć konkurs konsumencki. Nowością ma być nowe, jubileuszowe opakowanie mleka.
Przygotowany spot, który zapoczątkuje kampanię, powstał w dwóch wersjach - 30- i 15-sekundowej. Ich emisja nastąpi w kanałach należących do stacji TVP, Polsat i TVN. Realizacja działań komunikacyjnych obejmuje Facebook, serwisy internetowe i mobilne takie, jak Interia, Blix, Spicymobile oraz stronę internetową Laciate.pl. Kreacje kampanii 25-lecia marki zobaczymy także na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za część kreatywną odpowiada agencja Leo Burnett, a za zakup mediów agencja Wavemaker.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,