M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Papaya Young Directors ogłasza finalistów

Katarzyna Kacprzak | 23 marca 2020, 06:00

Nowy harmonogram konkursu.

Ponad 1,5 tys. złożonych eksplikacji z 20 krajów, 54 członków jury ze świata filmu i reklamy, oraz wielogodzinne obrady, które w ostatnich dniach odbywały się online.
 
Podczas tegorocznej odsłony konkursu powstanie rekordowa liczba 23 filmów: 14 w kategorii Branded Stories, trzy w Music Stories i sześć w debiutującej kategorii – Instagram Stories. Spoty zrealizują zespoły z Polski, Wielkiej Brytanii, Czech oraz Ukrainy.  W tym roku w gronie finalistów znalazło się 31 twórców. Swoje filmy zrealizują także teamy międzynarodowe: trzy osoby z Wielkiej Brytanii, jedna z Czech i jedna z Ukrainy – absolwenci uznanych szkół filmowych, twórcy z pierwszymi osiągnięciami na koncie oraz doświadczeni kreatywni z branży reklamowej.
Twórcy ruszą na plan w czerwcu – w świetle aktualnych wydarzeń zespół Papaya Young Directors zmienił regulamin konkursu w zakresie jego harmonogramu – finaliści będą mieli dłuższy czas na realizację filmów. Finał planowany na 30 maja, przeniesiono na jesień 2020. 

- Bezpieczeństwo i zdrowie naszych finalistów jest dla nas bardzo ważne. Aby jednocześnie zapewnić im szansę na wyprodukowanie jakościowych filmów oraz uzyskanie odpowiedniego wsparcia produkcyjnego, wydłużyliśmy czas realizacji konkursowych filmów. Wykorzystamy te dodatkowe miesiące na konsultacje i sesje mentorskie dla naszych reżyserów, tak aby poświęcić ten czas na rozwój projektów.  – Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films oraz pomysłodawca konkursu Papaya Young Directors. 

Partnerami głównymi 7. edycji konkursu są: Coca-Cola, Allegro, PZU, DPD, Decathlon, Rossmann, Tyskie, Durex, Kayax oraz Facebook. 

Finalistów 7. edycji konkursu PYD można zobaczyć tutaj.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,