Kraj

Łomża z nową platformą komunikacji "Znani z piwa"

Przygotowały ją: MullenLowe i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F8tyIctGRK-w%26has_verified%3D1%22%7D
Firma browarnicza Van Pur SA przygotowała dla swojej największej marki piwa Łomża nową platformę komunikacji pod hasłem: “Łomża. Znani z piwa”. Marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości produktów, która się z tym wiąże.

Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom Warszawa. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro.

Działania reklamowe zaplanowano do września. W drugiej połowie roku do emisji trafi kolejna odsłona spotu reklamowego marki.