M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Media Planning poszerza zespół

Serwis Dzienny | 28 czerwca 2000, 00:00

Ewa Kamińska, była szefowa działu mediów agencji Euro RSCG, objęła w nowo powstałym, międzynarodowym domu mediowym Media Planning stanowisko client...

Ewa Kamińska, była szefowa działu mediów agencji Euro RSCG, objęła w nowo powstałym, międzynarodowym domu mediowym Media Planning stanowisko client service directora. Do zespołu na stanowisko strategic planning directora dołączył Piotr Żakowski, który doświadczenie zdobywał głównie w Optimum Media (początkowo szef działu planowania i zakupu telewizji a potem media manager odpowiedzialny za budżety mediowe Schwarzkopf & Henkel Cosmetics, Nissan, Elite i Storck). Następnie w 1999 r. objął stanowisko media account supervisora Procter & Gamble w MediaVest (dom mediowy D'Arcy). Iwona Dynowska, dyrektor Media Planning zapowiada kolejne zmiany: "Idziemy w kierunku pełnej specjalizacji i już pracujemy nad powstaniem odrębnych teamów wyspecjalizowanych w planowaniu i zakupie poszczególnych mediów. Rynek mediów w Polsce staje się coraz bardziej skomplikowany, a czasy kiedy wszyscy znali się na wszystkim definitywnie minęły" - mówi Dynowska. (PW)