M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola z kampanią nawołującą do zachowania dystansu

( red. ) | 24 marca 2020, 06:00

Na Times Square marka prezentuje uniwersalny komunikat.

Coca-Cola włącza się w międzynarodową akcję zachęcającą ludzi do pozostawania w domach i zachowania fizycznego dystansu. Na Times Square w Nowym Jorku marka zainwestowała w reklamę rozpowszechniającą jednocześnie zalecenia WHO dotyczącą zachowań w czasie pandemii.
Komunikat brzmi: "Staying apart is the best way to stay united". Nazwa marki napisana jest tą samą co zwykle czcionką, ale litery są rozstrzelone. Kampania powstała we współpracy z Mercado McCann w Argentynie.Coca-Cola od czasu wybuchu pandemii podjęła szereg działań: środki ochrony w celu ochrony bezpieczeństwa swoich pracowników i konsumentów. 
W niektórych lokalizacjach kierowcy dostarczający towar nie opuszczają ciężarówek, co ma na celu ograniczenie interakcji między ludźmi. Niektóre zakłady produkcyjne wprowadziły zmiany rotacyjne, aby pracownicy nie kontaktowali się ze sobą fizycznie. Wielu pracowników pracuje zdalnie. 
Fundacja Coca-Coli przyczyniła się do wsparcia akcji charytatywnych w Chinach, we Włoszech, w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. Fundacja analizuje dodatkowe możliwości wspierania innych społeczności na całym świecie. Dotacje fundacji wynoszą dotychczas 20,5 mln dol.

(Campaign)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,