“Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie” – to przesłanie kampanii reklamowej PZU, największej w kraju firmy ubezpieczeniowej. Ma zachęcać klientów do zdalnego korzystania z usług PZU – telefonicznie i za pośrednictwem internetu – w związku z zagrożeniem koronawirusem.
– Zależy nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu – tłumaczy inicjatorka kampanii, prezes PZU Życie, Aleksandra Agatowska.
Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VoD i mediach społecznościowych. Potrwa co najmniej do 19 kwietnia. Przygotowaniem reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, a ich produkcją – studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat.
PZU twierdzi, że zwiększyło przepustowość swojego serwisu mojePZU, aby mogło z niego korzystać jednocześnie więcej osób, i że jest gotowe do obsługi zwiększonego ruchu na infolinii.