Kraj

PZU na czasy koronawirusa

Kampania w TV i online.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeEPSSnLub0I%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
“Działamy zdalnie, ale zawsze blisko Ciebie” – to przesłanie kampanii reklamowej PZU, największej w kraju firmy ubezpieczeniowej. Ma zachęcać klientów do zdalnego korzystania z usług PZU – telefonicznie i za pośrednictwem internetu – w związku z zagrożeniem koronawirusem.

– Zależy nam, by dotrzeć do jak największej liczby obecnych i potencjalnych klientów, zwłaszcza osób starszych, z informacją, że nie ma konieczności, aby w obecnej szczególnej sytuacji odwiedzali nasze oddziały, ponieważ większość spraw mogą załatwić z domu – tłumaczy inicjatorka kampanii, prezes PZU Życie, Aleksandra Agatowska.

Kampania będzie prowadzona w ogólnopolskich telewizjach, serwisach VoD i mediach społecznościowych. Potrwa co najmniej do 19 kwietnia. Przygotowaniem reklam zajęła się agencja Red8 Advertising, a ich produkcją – studio Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Carat.

PZU twierdzi, że zwiększyło przepustowość swojego serwisu mojePZU, aby mogło z niego korzystać jednocześnie więcej osób, i że jest gotowe do obsługi zwiększonego ruchu na infolinii.

Tagi