M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

VMLY&R odpowiada za obsługę digital marki Ballantine's

Maciej Florek | 25 marca 2020, 06:00

Agencja zajmie się głównie strategią i koncepcjami kreatywnymi w obszarze digital oraz opracowaniem komunikacji w social mediach.

VMLY&R odpowiada za obsługę kolejnej marki należącej do koncernu Pernod Ricard - szkockiej whisky Ballantine's. W wyniku wygranego przetargu agencja VMLY&R zajmuje się planowaniem i realizacją projektów digitalowych dla marki, współpracą z influencerami oraz przygotowaniem aktywacji specjalnych dla marki, m.in. konkursów oraz eventów.
 
W ramach stałej współpracy na polskim rynku VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcje kreatywne w obszarze digital oraz opracowanie komunikacji w social mediach. Ponadto agencja zajmuje się produkcją assetów kampanijnych oraz planowaniem mediów.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,