M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Samsung oddaje swój czas reklamowy instytucjom publicznym

Maciej Burlikowski | 25 marca 2020, 06:00

Na potrzeby kampanii informacyjnych w walce z epidemią.

Samsung Electronics Polska zdecydował wstrzymać wyświetlanie własnych reklam na nośnikach LED Digital Out Of Home (DOOH) w centrum Warszawy, a czas reklamowy odda do dyspozycji instytucji publicznych na najbliższe dni. Zostanie przeznaczony na emisję materiałów informacyjnych instytucji publicznych na tematy związane z profilaktyką, higieną oraz promowaniem postaw ograniczających rozprzestrzenianie się epidemii koronawirusa.

W publiczną kampanię w walce z epidemią zaangażowała się także m.in. firma DOOH Screen Network - wszystkie ekrany należące do spółki wyświetlają komunikaty przypominające obywatelom o zasadach higieny.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,