Zagranica

CMO Diageo odchodzi po 20 latach

Syl Saller opuszcza struktury spółki, ale będzie się zajmować edukacją kadry kierowniczej.

Wieloletnia CMO firmy Diageo Syl Saller pod dwóch dekadach pracy na tym stanowisku zdecydowała się odejść na emeryturę. Saller dołączyła do Diageo w 1999 r. jako dyrektor ds. marketingu w Wielkiej Brytanii i awansowała konsekwentnie w strukturach, by w 2013 r. zająć stanowisko globalnej CMO.
Jednym z realizowanych przez nią celów było wdrażanie w zarządzaniu idei równości płci. Teraz ma zająć się coachingiem i szkoleniami kadry menedżerskiej.
Jej następczyni Cristina Diezhandino, obecnie globalna dyrektor kategorii Scotch i dyrektor zarządzająca w segmencie marek luksusowych Diageo, zajmie stanowisko globalnej CMO 1 lipca.
Diezhandino pracuje w Diageo od 13 lat i ma doświadczenie w marketingu i zarządzaniu. Kierowała biznesem Diageo na ponad 37 terytoriach jako GM w Ameryce Środkowej i na Karaibach. Pełniła także kluczowe funkcje, w tym regionalnego dyrektora marketingu i innowacji w Diageo Africa oraz globalnego dyrektora marki w portfolio whisky i ginu.

(The Drum)