Wieloletnia CMO firmy Diageo Syl Saller pod dwóch dekadach pracy na tym stanowisku zdecydowała się odejść na emeryturę. Saller dołączyła do Diageo w 1999 r. jako dyrektor ds. marketingu w Wielkiej Brytanii i awansowała konsekwentnie w strukturach, by w 2013 r. zająć stanowisko globalnej CMO.
Jednym z realizowanych przez nią celów było wdrażanie w zarządzaniu idei równości płci. Teraz ma zająć się coachingiem i szkoleniami kadry menedżerskiej.
Jej następczyni Cristina Diezhandino, obecnie globalna dyrektor kategorii Scotch i dyrektor zarządzająca w segmencie marek luksusowych Diageo, zajmie stanowisko globalnej CMO 1 lipca.
Diezhandino pracuje w Diageo od 13 lat i ma doświadczenie w marketingu i zarządzaniu. Kierowała biznesem Diageo na ponad 37 terytoriach jako GM w Ameryce Środkowej i na Karaibach. Pełniła także kluczowe funkcje, w tym regionalnego dyrektora marketingu i innowacji w Diageo Africa oraz globalnego dyrektora marki w portfolio whisky i ginu.
(The Drum)