Kraj

Rządowa kampania o koronawirusie

W realizacji uczestniczą: CoolCompany i Screen Network.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2OZBbSa9aDs%22%7D
Ministerstwo Aktywów Państwowych realizuje kampanię informacyjną dla obywateli w związku z epidemią koronawirusa. Hasłami kampanii są: Zostań w domu, pomagaj seniorom i niepełnosprawnym, często myj ręce, kupuj online. Ministerstwo przypomina numer infolinii NFZ oraz dedykowaną stronę.

Kampania oparta jest o 20 tys ekranów LCD należących do firmy digital out of home (DOOH) Screen Network. Kreacją i wykonaniem zajęła się agencja CoolCompany.