M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Coca-Cola w Wielkiej Brytanii zawiesza wszelką działalność marketingową

Katarzyna Woźniak | 26 marca 2020, 06:00

Gigant napojowy prawdopodobnie przełoży aktywności na trzeci kwartał.

Ze względu na globalną niepewność ekonomiczną wywołaną pandemią Coca-Cola w Wielkiej Brytanii zawiesza całkowicie marketing marek ze swojego portfolio w Wielkiej Brytanii. Coca-Cola współpracuje tam z kilkoma wiodącymi agencjami, w tym agencjami kreatywnymi Ogilvy, Wieden + Kennedy, McCann, agencjami komunikacyjnymi Mission, Frank and Exposure oraz domem mediowym MediaCom.
Sponsoruje także ważne wydarzenia, które zostały odłożone przez pandemię, w tym Premier League, Euro 2020, igrzyska olimpijskie w Tokio i Secret Cinema.
Firma zapowiedziała, że ​​będzie okresowo weryfikować decyzję i będzie aktualizować listę współpracowników pod kątem dalszych zmian. Magazyn "PR Week" domniemywa, że działania marketingowe przewidziane w drugim kwartale zostały przesunięte na trzeci kwartał.
W 2019 r. producent napojów wydał 4,2 mld dolarów na globalną reklamę swoich marek, w tym Diet Coke, Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite i Powerade.

(PR Week)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,