Przetargi

PGE unieważnia przetarg mediowy

Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych.

PGE Polska Grupa Energetyczna unieważniła przetarg na planowanie i zakup mediów. Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych. Zamawiający podał w dokumencie nośniki, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie – agencje w sposób nieporównywalny zaoferowały (lub nie) ceny za te nośniki.

Przypomnijmy, że w przetargu na planowanie i zakup mediów oferty złożyły cztery agencje. Najniższą cenę zaproponował ClickAd Interactive – 14,6 mln zł. Nieco więcej, bo 15,1 mln zł, proponuje Value Media. 15,9 mln zł proponuje z kolei Media Group. Najwyższą cenę podała dotychczasowa agencja PGE – Zenith, w kwocie 18,8 mln zł. PGE zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 39,729 mln zł.