M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PGE unieważnia przetarg mediowy

Maciej Florek | 26 marca 2020, 06:00

Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych.

PGE Polska Grupa Energetyczna unieważniła przetarg na planowanie i zakup mediów. Przyczyną jest wada dokumentu formularza gwarancji zakupowych. Zamawiający podał w dokumencie nośniki, których status nie jest jednoznaczny, a co za tym idzie - agencje w sposób nieporównywalny zaoferowały (lub nie) ceny za te nośniki.

Przypomnijmy, że w przetargu na planowanie i zakup mediów oferty złożyły cztery agencje. Najniższą cenę zaproponował ClickAd Interactive - 14,6 mln zł. Nieco więcej, bo 15,1 mln zł, proponuje Value Media. 15,9 mln zł proponuje z kolei Media Group. Najwyższą cenę podała dotychczasowa agencja PGE - Zenith, w kwocie 18,8 mln zł. PGE zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 39,729 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,