M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OS3 wygrywa przetarg marki Lipton

Katarzyna Kacprzak | 26 marca 2020, 06:00

Obecne działania obejmują kraje Bałtyckie.

Agencja OS3 wygrała przetarg na przygotowanie strategii komunikacji i platformy kreatywnej dla marki Lipton Unilevera  na najbliższe trzy lata. Obecne działania obejmują Kraje Bałtyckie i potrwają do końca 2020 roku.
Lipton to nowy klient OS3 i kolejny po marce Kasia z portfolio firmy Unilever. Lokalna kampania obejmie Litwę, Łotwę i Estonię.

Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem "Be sure to know what's really up” i potrwa do końca 2020 r.  W komunikacji została wykorzystana telewizja, outdoor oraz digital. Spot został wyprodukowany z domem produkcyjnym Papaya Films.

Czytaj więcej na temat: , , , ,