M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wspólna kampania Visy Int. i 10 banków

Serwis Dzienny | 28 czerwca 2000, 00:00

W telewizji prowadzona jest kampania kart Visa Electron wykreowana przez BBDO z Nowego Yorku. Za produkcję spotów zapłaciła Visa Int.,...

W telewizji prowadzona jest kampania kart Visa Electron wykreowana przez BBDO z Nowego Yorku. Za produkcję spotów zapłaciła Visa Int., natomiast za ich emisję częściowo także banki: PKO Bank Polski SA, Pekao SA, Bank Śląski, BPH, Citibank, Kredyt Bank, WBK, Bank Zachodni, BRE Bank i BGŻ. Umieszczają one swój billboard na zakończenie spotu, jeden bank przy każdej emisji. Mogą też wybierać jedną z dwu wersji spotu (lub przyjmując obie na zmianę): z kangurem lub sportsmenką skaczącą o tycze, a marzącą o skokach do wody. Kreacja kampanii nawiązuje do Olimpiady w Australii, Visa jest sponsorem igrzysk olimpijskich od 1986 roku. (JS)