Kraj

Business & Sport Group wprowadza kawę dla biegaczy

Marketer chwilowo wstrzymuje działania komunikacyjne ze względu na pandemię.

Business & Sport Group wprowadza kawę dla biegaczy
Firma Business & Sport Group wprowadza na rynek pierwszą markę kawy dla biegaczy i osób aktywnych – Sports Coffee. Jej zadaniem ma być podnoszenie odporności na zmęczenie i wspomaganie regeneracji organizmu. Jak zauważa producent, Polacy to “kawomaniacy”: w skali roku spożycie kawy na jednego mieszkańca wynosi aż 95 litrów, co plasuje nas na wysokim 11. miejscu na świecie. Jak podkreśla biuro prasowe marki, liczba osób uprawiających biegi to ok. 16% wszystkich Polaków wg danych z 2018 roku. Panuje jednak przekonanie, że kawa jest dla biegaczy niewskazana, bo powoduje szybsze męczenie się i wolniejszą regenerację organizmu. Walkę ze stereotypowym myśleniem o tym napoju podjęli producenci pierwszej kawy w Polsce dla sportowców.
Spośród dostępnej oferty kaw palonych, ziarnistych dla sportowców, wersja dla biegaczy smakuje kakao i orzechami. Producent zapewnia, że napój podnosi odporność na zmęczenie, poprawia koncentrację i pamięć, a także przyspiesza metabolizm i spalanie tłuszczu.
Ambasadorką marki Sports Coffee została Agnieszka Janasiak – polska lekkoatletka, specjalistka od długich dystansów, reprezentantka Olimpii Poznań. Srebrna medalistka mistrzostw Polski w maratonie (Dębno 2009) oraz zwyciężczyni Poznań – Wings for Life World Run (2016).

Marketer chwilowo wstrzymuje realizację działań komunikacyjnych ze względu na obostrzenia związane z rozprzestrzenianiem się wirusa. Działania marketingowe realizowane są przez wewnętrzny dział promocji firmy.