Zagranica

Budweiser przesuwa budżet marketingowy na cele charytatywne

Zaplanowane na sponsoring sportu i rozrywki wydatki marketingowe marka przeznacza na wsparcie Czerwonego Krzyża w okresie pandemii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3_t9niMNkdg%22%7D
Budweiser, marka z portfolio firmy Anheuser-Busch, startuje z akcjami charytatywnymi w związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa. Firma zaczęła od zmian na liniach produkcyjnych: rozpoczęła produkcję środków do dezynfekcji, zmieniła także plany logistyczne. Wezwała również swoich partnerów sportowych, aby pomogli w dostosowaniu niewykorzystywanych obecnie obiektów sportowych do potrzeb krwiodawstwa w ramach działań Amerykańskiego Czerwonego Krzyża.
Browar zobowiązał się przekazać darowiznę w wysokości 5 mln dolarów organizacjom non-profit.

Swój czas antenowy wykupiony na potrzeby reklam marki odstąpił organizacjom pożytku publicznego, aby mogły rzetelnie informować o postępowaniu w obliczu epidemii.

Marka wystartowała z przedsięwzięciem pod hasłem “One Team” – kampanią honorującą zwykłych Amerykanów, którzy każdego dnia narażają życie i zdrowie, żeby służyć innym.

(The Drum)