Budweiser, marka z portfolio firmy Anheuser-Busch, startuje z akcjami charytatywnymi w związku z rozprzestrzeniającą się pandemią koronawirusa. Firma zaczęła od zmian na liniach produkcyjnych: rozpoczęła produkcję środków do dezynfekcji, zmieniła także plany logistyczne. Wezwała również swoich partnerów sportowych, aby pomogli w dostosowaniu niewykorzystywanych obecnie obiektów sportowych do potrzeb krwiodawstwa w ramach działań Amerykańskiego Czerwonego Krzyża.
Browar zobowiązał się przekazać darowiznę w wysokości 5 mln dolarów organizacjom non-profit.
Swój czas antenowy wykupiony na potrzeby reklam marki odstąpił organizacjom pożytku publicznego, aby mogły rzetelnie informować o postępowaniu w obliczu epidemii.
Marka wystartowała z przedsięwzięciem pod hasłem “One Team” – kampanią honorującą zwykłych Amerykanów, którzy każdego dnia narażają życie i zdrowie, żeby służyć innym.
(The Drum)