Kraj

Filary Polskiej Gospodarki "Pulsu Biznesu" mają drugą edycję

Kampania autopromocyjna w dzienniku "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska), w tygodniku "Wprost" i dwutygodniku "BusinessWeek" wspiera drugą edycję Filarów Polskiej...

Kampania autopromocyjna w dzienniku “Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska), w tygodniku “Wprost” i dwutygodniku “BusinessWeek” wspiera drugą edycję Filarów Polskiej Gospodarki, plebiscytu dziennika i Coface Intercredit Poland, międzynarodowej wywiadowni gospodarczej. W promocji biorą też udział lokalne dzienniki i rozgłośnie radiowe. Celem Filarów Polskiej Gospodarki jest wybór najlepszych przedsiębiorstw w podziale na województwa. Poprzednia edycja odbyła się w ub.r. i miała dwa etapy. Najpierw było to przygotowanie listy nominowanych na podstawie wybranych wskaźników ekonomicznych i po określeniu poziomu moralności płatniczej danego przedsiębiorstwa, a następnie głosowanie lokalnych władz, mediów i mieszkańców. W tym roku plebiscyt odbywa się na takich samych zasadach. “Puls Biznesu” uruchomił serwis internetowy, można też oddać głosy przez serwis SMS. “Wprost” jest głównym patronem medialnym plebiscytu. Ranking Filary Polskiej Gospodarki 2005 zostanie opublikowany 21 listopada br. w dodatku do “Pulsu Biznesu”. (KP)