M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Prószyński i S-ka ma własne Biuro Reklamy dla swoich pism

Serwis Dzienny | 28 czerwca 2000, 00:00

Wydawnictwo Prószyński i S-ka ma własne Biuro Reklamy. Zajmuje się obsługą wszystkich, czternastu tytułów wydawnictwa. Podzielone jest na trzy części....

Wydawnictwo Prószyński i S-ka ma własne Biuro Reklamy. Zajmuje się obsługą wszystkich, czternastu tytułów wydawnictwa. Podzielone jest na trzy części. W każdej są czasopisma powiązane tematycznie. Szefem Biura została Weronika Szwarc-Bronikowska. Ostatnio była związana z działem reklamy Wydawnictwa MURATOR, odpowiadała tam za kontakty z klientami strategicznymi. Do tej pory handlowcy w wydawnictwie Prószyński pracowali przy poszczególnych redakcjach. Prószyński i S-ka korzystał też z pośrednictwa agencji Pożarowska i Spółka. Umowa między nimi została rozwiązana. Wcześniej stopniowo się kurczyła. Wydawnictwo teraz zdecydowało się na bezpośrednie kontakty z klientami. (KP)