Kraj

Piotr Płocharski odchodzi ze Spin Communications, prawdopodobnie zakłada własną firmę

Piotr Płocharski, szef agencji Spin Communications (grupa BBDO Warszawa), odszedł z agencji. Chwilowo jego funkcję sprawuje Jacek Hensler, dyr. generalny...

Piotr Płocharski, szef agencji Spin Communications (grupa BBDO Warszawa), odszedł z agencji. Chwilowo jego funkcję sprawuje Jacek Hensler, dyr. generalny agencji BBDO Warszawa. Trwają poszukiwania następcy Płocharskiego. Nie wiadomo, jakie są jego dalsze plany zawodowe, nie udało nam się z nim skontaktować. Nieoficjalnie mówi się, że zakłada on własną firmę PR, do której przejdą ponadto trzy inne osoby odchodzące ze Spin Communications. Są to: Aleksandra Leszczyńska, Anna Czasak i Aleksandra Żuraw-Miłkowska (nie udało nam się ustalić ich stanowisk). Ponoć pierwszym klientem nowej firmy ma być Dr. Oetker (wcześniej klient Spin), ale Piotr Bobrycki, dyr. marketingu Dr. Oetker, powiedział jedynie: – Nie mogę się w tej kwestii w tej chwili wypowiadać. Na razie pracuje dla nas Spin, jest jeszcze kilka projektów do wykończenia. Inna wersja nieoficjalnych doniesień mówi, że Płocharski ma rozpocząć pracę w Telekomunikacji Polskiej SA. (AMS)