Kraj

Awanse i nowe osoby w FormUp

Nowe stanowiska objęły osoby z działów content oraz performance.

Agata Wojciechowska objęła funkcję head of content marketing, stając tym samym na czele działu odpowiedzialnego za tworzenie i promowanie treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. Do jej zespołu dołączyła Anna Frączek, która zajmuje się realizacją działań z zakresu influencer marketingu oraz public relations.

Awanse otrzymały również osoby z działu performance. Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz jako nowi team leaderzy kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. W optymalizacji  pomagać im będą nowi członkowie teamu – Mateusz Świetlik oraz Magdalena Kwiatkowska.

Agencja skupia się również na poszerzaniu kompetencji analitycznych. Maciej Kłopotowski objął stanowisko data analyst i obecnie jest odpowiedzialny za przetwarzanie i analizę big data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.