Kraj

Zadebiutuje "Financial Director Polska" - magazyn dla dyrektorów finansowych

Miesięcznik "Financial Director Polska" skierowany do dyrektorów finansowych największych przedsiębiorstw w Polsce zadebiutuje w końcu września. Wydawcą magazynu na licencji...

Miesięcznik “Financial Director Polska” skierowany do dyrektorów finansowych największych przedsiębiorstw w Polsce zadebiutuje w końcu września. Wydawcą magazynu na licencji brytyjskiego wydawnictwa VNU jest w Polsce Thom Barnhardt, prezes spółki B2B Media, wydawcy tygodników biznesowych takich jak “Biznes Warszawski” czy “Biznes Śląski”. Liczba odbiorców “Financial Director Polska” planowana jest na 3 tysiące. Dystrybucja ma być darmowa i docierać do biur adresatów: dyr. finansowych firm o dochodach większych niż 20 mln zł, członków stowarzyszenia ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants), dyr. finansowych firm notowanych na giełdzie, dyr. finansowych firm pochodzących z rankingu “Rzeczpospolitej” 500 największych firm, dyr. finansowych największych zagranicznych inwestorów, uczestników konferencji, agencji reklamowych i potencjalnych reklamodawców. “Financial Director Polska” jest polską edycją londyńskiego “Financial Director”. Nasze wydanie będzie poświęcone głównie sprawom polskim, jednak część zawartości miesięcznika (do 20 proc.) będzie pochodziła z brytyjskiego wydania. Redaktorem naczelnym magazynu został Tomasz Stępień, a menedżerem ds. reklamy Emilia Ziółkowska. Cała strona netto w “Financial Director Polska” ma kosztować 17,5 tys. zł, czwarta okładka – 24,5 tys. zł. (KP)