M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Tylko 8% konsumentów uważa, że marki powinny wstrzymać się z emisją reklam

( red. ) | 30 marca 2020, 06:00

Badanie branżowe wykazało, że dobro pracowników powinno być priorytetem firmy, ale komunikacja marek ma również duże znaczenie we wspieraniu rządów i społeczeństwa.

Jak wykazało badanie przeprowadzone przez firmę Kantar na próbie 35 tys. respondentów, tylko 8% badanych uważa, że ​​marki powinny przestać reklamować się z powodu wybuchu pandemii koronawirusa.
Konsumenci uważają, że dobro pracowników powinno być priorytetem firmy, podczas gdy marki również mają do odegrania ważną rolę we wspieraniu rządów i społeczeństwa w czasie kryzysu.
Zdecydowana większość konsumentów nie uważa, że ​​marki muszą przestać reklamować się podczas wybuchu COVID-19, chociaż oczekują, że firmy będą rozważać, w jakim tonie powinna przebiegać ich komunikacja. Oczekują również, że będzie koncentrowała się wokół wartości.

Wśród respondentów istnieje wyraźne oczekiwanie, że firmy powinny odegrać kluczową rolę w okresie pandemii i zapewnić ciągłość zatrudnienia. 78% konsumentów uważa, że ​​marki powinny im pomóc w codziennym funkcjonowaniu, 75% - że powinny informować ludzi o swoich działaniach, a 74% uważa, że ​​firmy nie powinny wykorzystywać sytuacji pandemii tylko z myślą o swojej korzyści.
 

(Marketing Week)

Czytaj więcej na temat: , , , ,