M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wedel startuje z akcją wspierającą graczy

Katarzyna Woźniak | 30 marca 2020, 06:00

Ruszają wiosenne turnieje Teamfight Tactics i Legends of Runeterra by Wedel Up!

Czekoladowa marka E. Wedel (Lotte Wedel) wspólnie z Gry-OnLine i Riot Games zaprasza do wiosennej edycji akcji Wedel Up! W ramach działań gracze będą mieli okazję wziąć udział w dwóch turniejach: Teamfight Tactics oraz Legends of Runeterra Spring Cup by Wedel Up!
Gaming staje się coraz bardziej popularny na całym świecie. E.Wedel dostrzegł potencjał w tej dziedzinie i stworzył dobrze już znany projekt Wedel Up! W ramach platformy marka obecna była na międzynarodowych eventach gamingowych, m.in. Intel Extreme Masters, organizuje turnieje oraz słodkie konkursy dla graczy. Tym samym marka czekolad włącza się również do akcji #zostanwdomu.
Wiosenna edycja polegać będzie na dwóch partnerstwach. Mowa o turniejach: Teamfight Tactics Spring Cup oraz Legends of Runeterra Cup by Wedel Up! Obie gry osadzone są w świecie League of Legends, jednak różnią się od siebie modelem i zasadami.

Teamfight Tactics Spring Cup by Wedel Up! oferuje model rozgrywki na planszach inspirowanych partią szachów. To gra strategiczna oparta na rundach. Uczestnicy startują w otwartym wyścigu, polegającym na stworzeniu jak najmocniejszej drużyny. Riot Games zdecydowało również o udostępnieniu gry także w wersji mobilnej - zawodnicy będą mogli rywalizować ze sobą zarówno na PC, jak i na mobile, bez konieczności deklaracji korzystania tylko z jednej platformy. Rejestracja uczestników rusza 28 marca i potrwa do 12 kwietnia br.
Legends of Runeterra Cup by Wedel Up! to nowa gra, której wersja beta wystartowała 24 stycznia 2020 r. To strategiczna gra karciana, a kluczem do wygranej są pomysłowość oraz długofalowe planowanie działań. Istotny okaże się także wybór odpowiednich bohaterów oraz rozsądne łączenie kart z różnych regionów. Rejestracja do turnieju rozpoczyna się 30 marca i potrwa do 13 kwietnia br.
W obu turniejach gracze walczą o nagrody pieniężne oraz zapas produktów marki E.Wedel.
Działania wspierać będzie komunikacja w social mediach i digitalowa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja mediowa Zenith. Za strategię digitalową, kreację i działania social media odpowiada GoldenSubmarine. Komunikację PR-ową prowadzi Walk PR.




Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,